Soliga dag

Ja idag har v arit en helt underbar dag med mycket sol.. Vi har tillbringat den vid havet (Lilleby såklart) och haft det riktigt gott med härligt sällskap av Tiina, Lina och Neo, ätit gott och badat mycket till William´s glädje.. jag fick bära upp honom ur badet för att han skulle följa med upp igen sedan hålla stenkoll så han inte sprang tillbaka själv haha idag förstod jag varför alla barnfamiljer typ lipper "på" stranden nära vattnet, för att kunna sitta och fortfarande ha koll på barnen.. Så nästa gång blir det jag som sitterdär troligtvis, får fixa ett parasoll tills dess oxå, det e sjukt vad solen tar.. var noga med att smörja in William å dom delarna av mig där jag brukar bränna mig men glömde ryggen, så AJ säger jag.. dset e nu e pojkvänn kommit väldigt väl till pass så man kunde fått lite hjälp med insmörjandet av eftersol haha här kommer dagen i bilder:


Självklart skulle bilen med ut

Lina, Tiina, William och Neo på picknick filten

Finaste neo och William

Bilen e helt klart ett av mina bästa inköp tycker även Neo

Neo och jag

Finaste badpojken i stan

Tant Tiina å finaste Neo

William å tant Tiina hittar fina snäckor

Jag och William

Mamma Lina med sin Neo

Neo på en handuk med sin favorithink

William ute å går på upptäcksfärd med sin hink

Ja varför inte använda mamma´s tröja? hihi

Mamma´s snygging

Utslagen hjälte efter en dag på stranden

Jag å Tiina

Pusskalas

Har varit en underbar dag, nu packas det för fullt för imån bär det av mot danmark och badhotellet "The Reef", vi ska sova kvar över natten och kommer hem på torsdag sent på kvällen, så killivippen så skrivs vi när vi e tillbaka

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0