sena kvällar


japp, i detta hemmet har det börjat bli riktigt sena kvällar tyvärr.. William öär svår att få till att somna och jag vill inte sitta uppe själv, sedan så sover han längre på morronen, haleljua! nu ska vi ha semester å han ska inte var på dagis fören om 6v. men det kan verkligen bli fel, vet inte om jag gör rätt som lägger honom så sent.. Tycker inte det är någon ide att försöka lägga honom när han inte är riktgit tröttt heller men samtidigt måste man ju ha lite rutiner.. svårt det där, ni kanske har några tipps?

Här kommer lite goa bilder på William, Hampus å Leja:


Dessa busfrön, till vänster Hampus å höger William

Leja och William leker följaJohn

Vem går vem?? hihi

Kast med liten sten gör Lehja förvirrad haha

nu måste jag lägga mig vare sig jag vill eller inte, tycker allt just nu känns väldigt ensamt å tråkigt.. Vill ha min drömprins här nu!!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0