kännslomänniska


William gungar kusin Neo

Det är jag, nära till skratt å nära till gråt.. behöver båda för att överleva, är man aldrig ledsen ibland så kan man inte vara riktigt glad.. Man måste ha lite motgångar för att känna av glädjen i fremgångarna.. Så jag hoppas att jag kan ge tetta till William så som mina föräldrar fått mig att förstå.. man får inte alltid som man vill å det måste man kunna hantera och har man aldrig stött på det så blir det svårare, med andra ord, jag ska försöka att inte bli någon kurling mamma för jag tror inte någon mår bra av det, speciellt inte barnen.. Jag ska som mina föräldrar, alltid finnas där som ett stöd, ha mina regler och föröka hålla dom, redan nu märkar man att det behövs.. Jag har svårt att se att jag kan ge samma goda uppväxt som jag fått men ska göra allt jag kan för att ta med mig mycket av tänket å värderingarna och sedan göra det på mitt sätt utifrån våra förutsättningar..

Nu ska vi möta Lina å Neo i stan och kolla på lite resor eller annat till pappas 50årsdag nästa år hih spännande..

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Viola

Så sant :)

2011-06-20 @ 15:50:49
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0