grattis till mig

Japp, idag blir man ett år äldre, hela 26 bast.. jag älskar att fylla år, närmare än sanningen än så kommer man nog inte haha 


jag och min Älskade lillprins

 Idag ska vi fira med familjen bara och nästa lördag  blir det lite fest med kompisarna.. Ska bjuda på lite god middag idag, alla är lite smått förkylda så vi får la se hur det går haha blir nog bra.. Solen lyser å måsarna skriar så vi ska ut och riktigt njuta av dagen jag och William.. Ska packa picknick korgen så vi kan vara ute större delen av dagen haha men först ska det städas klart så jag slipper tänka på det sedan när gästerna dyker upp.. Hoppas alla får en kanon dag och har haft en kanon fin midsommar!

kramkram
 


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0