Första dagen på semestern

Ja idag har varit min första riktiga dag på semestern och den har jag å William tillbringat helt på egen hand ute.. Solen har strålat och det har varit helt underbart.. tyvärr så skulle vi vara på Östra för återbesök idag mitt på dagen klart men det har inte gjort så mycket.. vi packade ihop oss, och var ute å gungade å lekte, sprang  m.m. påväg mot östra.. Väl där gick allt prima, han e som sagt förkyld men vem e inte det i dessa tider, men allt annat så fin fint ut, Gött! Sedan drog vi oss hemåt igen, lillprinsen somnade i vagnen å jag hade ingen lust att gå hem å lägga honom utan gick upp till svartemosse å la mig där å sov oxå en stund innan vi vaknade.. så underbart, vi vaknade, lillprinsen var lite gnällig å snorig men efter lite mat å ett helt gäng med fåglar å sten att kasta så blev han snart på bästa humör igen.. närmare 19 var vi hemma å åt mat å sedan har vi myst framför lotta på liseberg innan han har deckat å jag ska decka.. imån blir det en dag ute vid havet å Lilleby, Ur mysigt! Vi ska dit med, Tinna, Lina å Neo, kommer att bli toppen, Me Love Semster å sol!



Kan man bli mer nöjd än såhär?? hihi

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0