Saknad

ja just nu känner jag saknad av mycket, mest av William men även av, närhet, någon att prata med varje dag, någon att krypa ner brevid på kvällen, choklad, en städad å fin lägenhet, uteplats m.m listan kan göras lång.. när William inte e hemma så går jag verkligen i ide, det finns så mycket som jag tänker jag ska göra med städningen här hemma med det blir inte av, jag flyr bort till vänner eller bara tar det lugnt.. Vilket inte alls e helt fel men ändå, det ser inge vidare ut här hemma, skulle behöva en bjudning här hemma så jag var tvungen att städa haha

Har jobbat hela veckan och det har gått bra men gu vad slut i huvudet man e, ska byta jobb å inrikting så snart det bara går eller sätta mig i skolbänken till våren.. Jo ja ni läste rätt, skolbänken, hur mycket jag än inte gillar å plugga så gillar jag dessa arbetstider detta jobb medför mer, vill inte jobba senakvällar varje vecka, varannan helg å röda dagar, e SÅ trött på det så vi får se vad som händer men något måste hända för detta e så trist just nu så jag orkar inte med det..

Imån ska jag jobba dagen,sedan bär det av på middag hos bästa Jenny med elin, sedan ska vi ut på stan, Hurra!1 behöver ut å träffa folk å dansa lite, så mitt humör blir lite mer på topp! Ha det bäst,


Min alldeles underbart, fina, goa å bästaste son William

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0