älskar sol

Detta väder är helt underbart, tänk ändå vilket väder jag haft hittills får jag nog säga haha men ska verkligen inte klaga, helt underbart! Idag blir det en sväng till kungsbacka marknad innan vi åker hem till mamma å pappa och ska tillbringa kvällen med dom innan dom seglar ut på sina 4v semester haha Dom här två sista dagarna har vi varit hos mormor å haft det gott och igår kväll påvägen hem stannade vi hos cecilia med familj å hade det gott.. Här kommer våra senaste dagar i kort, med början då jag firade mig i lördags med vänner:


Ann-Sophie i min nya mysdel i köket med en piggelindrink

här sitter jag och gottar mig med en piggelindrink

Elin, Jenny, Tiina å Ann-sophie 

Familjen Gustafsson kom oxå, litet firande med väldigt trevligt, Tack alla!

I förrgår åkte vi till mormor å hade det mys med övernattning, sol å bad, m.m.

den finaste pojken som finns


William provar Candy´s liggplats om den e bra

lite go fika

mormor bjöd in oss på riktig fest

candy ska oxå vara med klart

bruum brrrum

dom hade en kanin med 7små ungar, såå gulligt!!

William fick sitta på grannens mc, LYCKA!

lite glass efter badet klart

alla åt glss¨å mindes dom gammla priserna haha

på kvällen hade vi räkmys med rosé och allsång på skansen

dagen efter var det bad igen, så härligt!

även hemma hos Cecilia med familj senare på em./kvällen var det bad å bus

Det är såhär semester ska vara, helt underbart!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0