Mitt i veckan

ja då har vi tillbringat dagen ute i björlanda, mycket, lugnt å trevligt.. William sover som en stock redan, han har fått ovanan att vakna klockan 4.00, HUA! imån ska han sova hos sin pappa å över helgen så jag hoppas han lyckas får bort den tränden haha

Min bror å sambos hud Lajka gick bort igår kväll och jag skickar en tanke å värmande kramar i saknadens tider.. Vi kommer att sakna henne!

Sov gott Lajka!

Till roligare saker så har det blivit mycket bus idag men jag hade inte några bilder på dom små liven så jag visar lite bilder från William å Hampus när jag var barnvakt senast

jag ska ha, nej jag ska ha å så vidare...

Villim går på böcker å Hampus bygger lego

Bygga hus ihop?

Nu ska jag snart krypa ner jag med, ha det gott, imån blir det till att jobba kvällen för mig,
kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0