magsjuka

ja nu har den kommtit till Temperaturgatan oxå, fy fasen säger jag.. Vi som hade en sån kanon helg så avslutades den som den gjorde, inget kul alls.. Hade sett fram emot jobb och slippa vabba nu på ett tag men icke.. Nu är man hemma och fattig, pengarna rinner bort, långt långt bort samtidigt som man spyr upp det lilla man fått i sig.. Är så hungring men men får äta när jag blivit frisk haha william har redan somnat så jag håller tummarna på att han får sova gott och behålla det han har fått i sig..

Nu till roligare saker och det är vad vi gjorde i helgen.. I fredags så kom Eddie, Lina och kusin Neo på besök, det blev middag och lite spel.. Vi var kanon trötta och jag började plocka undan och dom skulle åka hem när vi kolla på klockan haha den vara bara 20.45 så vi packade frem allt igen och laddade om batterierna men Disney TP (som jag vann, hihi) så åkte dom i mer lagon tid vid 23.00 haha
På lördagen bar det av till Lerum, en härlig proimenad på isen i solen och massa luft, så härligt.. Sedan kom Lina, Ediie och Neo även dit och et blev Tacos och Melodifestivalen.. Mamma å pappa´s grannar tittade även över, hur härlig dag som hällst..
På söndagen var William´s andra kusin här, med faster å sambo/man, William´s pappa var oxå på plats.. Mycket trevligt, det är inte så oftavi ses så det var mysigt, William kunde inte riktigt hålla tassarna borta från Moa utan skulle kramas å hänga på henne hela tiden haha Han somnade på fem röda när dom åkte å när han vaknade så ja, då satte detta igång, hua!


William ute å vallar mormor

Många varv blev det å snabbt går det

Så vackert

Lite lek,

kramkläng och

bokläsning med kusin Moa och faste Therese

Nu måste jag vila
kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0