Gallskrik

ja, så lät det när jag lämnade William hos dagmamman.. Det är inget roligt alls, hatar det, inte för att jag tror det håller i sig så länge men ändå.. Det gör ont i mamma hjärtat, tappade all lust att städa här hemma, vill bara krypa ner och dra täcket över huvudet men så funkar inte livet riktigt, lite bra musik och man e på banan igen.. har funderat på att börja jobba heltid igen men jag tror morgonen pratade sitt tydliga språk att vi inte är mogna för det än.. Att man ska känna sig som den värsta mammam i världen som inte kan ge sitt barn en trygg hemma uppväxt utan vara tvungen att dra upp och iväg honom till dagis, det är så hemskt men det är verkligheten, önskar man kunde leva på kärlek, luft och vatten, hade passat mig som handen i hansken..

Appropå inget alls så är Brolle SÅ snygg och den här låten är bra och glad:


städa var det ja...
kramkram
 


Lätta på hjärtat
Postat av: Lotta

Hallå där! Vet precis hur det känns och det är vidrigt! Med Daniel var det så i flera månader...men oftast hade det gått över när jag ringde o kollade. Men..det blir bättre :)och sen kan det komma nya perioder med skrik vid lämning, eller haha vid hämtning när de har så kul att de inte vill gå hem! Det går över. Det blir bättre! Kram till dig å lillen

2011-02-17 @ 21:00:32
URL: http://lottareinholtsen.blogspot.com

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0