Sorry

Ledsen att jag inte orkat med detta på ett tag men jag har inte funnit, tid, lust, ork el. inspiration men nu tror jag att det är påväg tillbaka.. Vi e ledig, jag är trött men så glad, jag har världens underbaraste son! han har allt å lite till haha att man kan prodicera dessa småliv e helt fantastiskt.. Tänkte lägga ut lite bilder på det vi hållt på med under dessa två veckor av tystnad:


William e ner hos sin gammelmormor å träffar mina kusiner, Matilda å Jonatan

William vid Gammelmormors damm

neo går med gåbilen :)

Neo å Hampus Leker

Lilla Frida föddes, här är hon ett dygn

Här håller bror henne å visst ser dom lite sugna ut hihi

sedan hade vi Hampus som sov över

Å det var urkul

William träffar Frida för första gången, spännande var det

Nu ska vi till någon Öppna Förskola med Lina å Neo, hoppas ni får en kanon dag trotts regnet,
kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Ibland behöver man lite timeout från bloggen och bara få ägna sig åt livet :)

2011-08-15 @ 10:39:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0