Tisdag kväll

Och ruskigt dålig uppdatering, sorry! men men så är det, det e fint väder och tiden har inte räckt till.. Nu när solen är så härlig så är det sista man tänker på datorn och dagarna bara går.. Men idag så är jag äntligen här igen föe en uppdatering.. idag har vi varit på äventyr hos Hampus å mamma Malin, först lek å bus där sedan var det Backa plan som gällde och visst hittade vi lite smått å gott.. Jag hitade en trehjuling till William, ska bli roligt att köpa den till honom, han är verkligen helt galen i cyklar, bilar, mc och allat annas som går fort haha Det var ett helsike att få honom att lämna leksaksaffären men det är la så man ska lämna en leksaksaffär, men en skikade unge, det e karraktär haha 


Lekigt värre

Fick köra å åka lite bil i alla fall

Tänkte även köra en tillbaka blick från helgen då vi var i Lerum och firad Påsk samt att pappa fyllde 49år och farmor 75år, inte illa och vädligt trevligt.. Grattis säger vi till dom!


Mamma´s lillprins Påskfin

Fasers Älskling tillsammans med gammla mormor å Candy

Neo med pappa Ediie

William och bästaste mormor

Inte nog med att han är trött pga av sin stigande ålder så e han nyopererad oxå haha då får man faktiskt ha på sig mysbyxor å ligga å vila en stund i soffan trotts att han fyller år å har gäster, Grattis!

En del av Familjen Lysvret som vi inte ser så fota, från vänster: Tobias, Katrin och Lena

Vi får inte glömma Peter å "knä" hunden Trymf (inte säker på stavningen å namn e jag kass på så blev det fel, sorry ska lära mig till nästa gång)

Jag och mina solstrålar och kusiner, lill Neo och min lillprins William busar lite hihi

En trött Neo i tryggt förvar i mammas knä

Katrin visade upp nin nya design på helkroppsstrumpa i mystyg, mycket fint, vill ni lägga in en beställning så e det bara att höra av er

Till vänster å höger i bild har vi födelsebarnen, Pappa å farmor

I mitten av bilden så har vi farmor å farfar till höger mormor å vänster pappa

William roade sig även med att leka med alla leksaker mormor å morfar har

Nu ska jag kolla lite på inför eourovision song contest (eller hur det nu stavas) kul kul!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0