HAHA å lite till

Kvinnor behöver 4 djur för att vara lycklig.
En jaguar i garaget, en mink i garderoben, en hingst i sängen & en åsna som betalar allt.
Mannen däremot är helt nöjd med en liten mus

 
Måste fråga Larsa sedan om han kan fixa dom andra två djuren haha Idag öser regnet ner, eller äser kanske det inte gör men det e inget roligt väder, William grät när jag lämnade honom på dagis å jag känner mig allmänt låg.. Idag jobbar jag kvällen och det känns ganska skönt, ska få tummen ur och fixa diskmaskinen tänkte jag.. igår la jag mig halv nio bara för att slippa ta diskmaskinen haha orkade verkligen inte.. Tycker jag orkat aldeles för lite den sista tiden, så fort man åldras kan jag känna ibland.. Hur orkar alla flerbarnsföräldrar? Men det är la så man orkar det man måste orka, jag var inte tvungen att ta disken.. Sedan hur gör man när man har två barn vid nattning? Jamenar Willliam e ett helt kappitel nu, eller dom här senaste två kvällarna har gått jätte bra då vi haft det lugnt å skönt.. Men helvetesnatten mellan söndag å måndag, hur orkar man två? väcker inte den ena den andra? kan dom sova i samma rum eller e man tvungen att dom har var sitt? Det finns mycket att tänka på ska bli väldigt intressant att vara i den sittsen å se hur det faller sin normalt å hua hua vad trött man kommer vara haha Nä nu ska jag ta tag i disken efter jag visat vad jag drömmer mig tillbaka till:

I måndags var vi ute i Lerumsskogarna hos mamma å pappa å solen sken å det var hur skönt som hällst å vi var ute hela dagen, helt underbart!

Vi hälsade på grannhunden Teddy

Grävde i diken

Letade pinnar å besteg stenar

Gungade

Tog en närmare titt på myrorna som var snabba å lite läskiga haha men han var bra nyfiken trotts allt


Satt på altan å lekte med bilar

Altanhäng med mormor å morfar

Sist men inte minst lite munsspels spelande hihi

Nu hoppas jag detta goaväder kommer tillbaka till helgen så man kan vara ute..
kramkram



Lätta på hjärtat
Postat av: Jenny

Haha, jag funderade också över just nattningen innan Anton kom:) Men det går jättebra, det har gått väldigt bra enda från början. Anton och Alexander delar rum och det går också jättebra. När någon utav de vaknar så brukar de bara springa in till oss. Om någon skulle vara ledsen på natten någon gång så vaknar aldrig den andra. De blir väl så vana antar jag. Allt löser sig helt naturligt så fort det andra barnet har kommit och man hittar på idéer och lösningar för att allt ska funka, och det gör det också:) Men visst funderar man.. Jag funderar på massor av saker nu när vi ska få vårat tredje. Mamma som har tre barn säger precis samma sak. Att allt löser sig:) Ta hand om er, kramar!

2011-04-13 @ 09:53:20
URL: http://jennysvanligaliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0