Natt

ja då sitter man här sörsta natten tillbaka på schemat igen, som tur är så börjar det med en enkelnatt.. Lite mjukstar är bra, jobbar hela helgen, fredag, lördag å söndag, blir toppen det.. Inatt så är William hos Hampus och familj till´s imån då jag hämtar honom efter jag sovit.. Vet inte vad jag ska säga, vill gärna fortsätta jobba såhär menvi får se lite om jag kan, blir kanske tvungen att söka dagjobb för William´s skull.. Vi får se vad som händer i alla fall, jag är i alla fall glad över att vara tillbaka, känns skönt att göra något vettigt.. Är så trött bara redan nu, det var länge sedan man jobbade nätt, brukar lägga mig runt 21 å nu börjar man jobba då haha helt omvänt blir det.. Idag fyller även bror år, hela 23bast blir han, Grattis!!



kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hjärtat!

Jag förstår att de e knivigt å få ihop de, första att klara av nätterna i sig nu ibörjan men även att de kan vara svårt i längden med barnvakt å liknande!

Hoppas de löser sig på bästa sätt!!!

Vi ses på sönda, då kommer jag in!

2010-09-07 @ 08:51:17
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0