Natt

Ja nu sitter man här mitt i natten och just nu är det väldigt lugnt.. Vad ska man göra för att inte somna? har baljat i mig te efter som jag inte dricker kaffe, fixar med tvätten, kollat på Tv en sväng men då blir man trött gått rundan en extra gång men dom sussar som aldrig förr "peppar peppar"

Imån blir det sista natten för den här gången 3 nätter i rad tycker jag e lite jobbigt för kroppen, föredrar två nätter bara haha men imån efter jag sovit så ska jag hämta William som varit hos sin pappa nu i helgen.. Då blir det mys och så hemma hos Ankie där han ska sova tills på måndag.. Då blir det till att lämnas hos dagmamman sedan hämtar jag honom där på em.. Han älskar att vara hos dagmamman så det känns skönt men vi får la se nu när man börjar jobba mycket mera om det fungerar så han inte tycker det blir för jobbigt.. Det blir mycket att tänka och orora sig för när man har en liten.. mycket trixande för att allt ska funka men det är verkligen det underbaraste som finns så det ska bli så skönt nu när jag får mysa med honom imån igen..  Nä nu får jag röra lite på mig,

tjingeling,
kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Va skönt att han trivs hos dagmamman :)

2010-09-12 @ 14:19:23
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pem

Hoppas nätterna varit ok ändå, inatt syns vi.....kram tills dess!!!

2010-09-12 @ 16:58:55
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0