Söndags mys

ja idag har det vaqrit en lugn go dag.. Mamma å pappa kom och lämnade William vid 11tiden, ny tid haha tur att man inte jobbade idag då hade jag garanterat varit sen.. Igår firade vi jenny, väldigt trevligt, jag å Ann-Sophie var hemma här vid 02.00 tiden.. Dom tappra natt vandrarna var på plats som vanligt, tänk vilka fantastiska människor.. Sådana själar ska vi ta hand om, man skulle vilja Tacka dom på något sätt men vet inte riktigt hur, någon som har något förslag?

Just nu så duschar/badar William, det blir mest att sätta på å av vattnet då han ska stå upp och hålla på.. han går hela tiden nu, så söt å så stolt haha mysigt är det.. Nu ska jag jobba tre kvällar och hans pappa får den äran att mysa med honom.. Klättra är oxå en hobby, nu kommer han upp i sin matstol, på mina vanliga matstolar vidare upp på bordet, upp i fotöljen vidare upp på vardagsrummsbordet.. Så nu får man ha koll på den busungen..



kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

"titta mamma va jag kan"

huvaligen va dom e duktiga på å prova på!

2010-11-01 @ 05:05:29
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0