Slutet av veckan

ja då har en vecka redan flugit förbi, det går för fort och jag är verkligen kanon trött.. Hela min kropp skriker sova!! så det ska jag göra snart men först en lite resume av helgen sedan natta William och sedan sova, härligt!

ha verkligen haft en toppenhelg, igår var vi på fika hos Jenny som bakat bröd å sockerkaka, så gott med nybakat.. Jag och William mumsade gott, sockerkakan åt vi ute vid en sjö.tyvärr så kunde vi inte sitta i solen pga, svåråtkommlighet med vagnen (William sov) men så härligt, nästa gång blir det varm chokald å ostmacka med på rundan.. På kvällen var vi hemma hos mamma å pappa på middag, hela närmsta släckten vad där så trevligt och så gott, jag rullade hem haha


Klättrar på pall hemma hos Jenny

William med gammelfarfar

William med mormor

Neo med sin farfar

mormor/farmor och morfar/farfar med sina barnbarn

Idag har vi varit ute hos Gustavsson´s och blivit bortskämda, med härliga promenader, god mat och gött sällskap!
 

Glada Hampus

leka ihop är kul!

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0