Kanelbullensdag

Ja det firade vi faktiskt igår, ankie hade bakat många bullar så där var jag å William och nallade lite, mycket gott! Har ni ätit bullar idag?
William är lämnad hos dagmamman och jag ska iväg till jobbet nu, idag blir det till att jobba kvällen.. William´s pappa hämtar william hos dagmamman så hämtar jag upp honom där imån morgon.. Så ikväll när man kommer hem så är det direkt i bingen som gäller, är redan nu helt slut.. ha en topen dag alla



kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Men de e la bra att ni kan ordna de så med W! Så du kan jobba å så.

Näpps, de har inte blitt nån kanelbulle ida, tycker inte så mycket om de så jag e inte så noga. Hade missat att de var kanelbullensda ida å såg de igår i Bellas skolloggbok, att dom skulle ha med sig bullar te skolan ida....men hon har inte sagt nått te mig så hanns liksom inte med. Jaja, så e de.....ibland så får man bita i de sura äpplet om man inte säger ifrån. Typ.....=O)

2010-10-04 @ 16:01:41
URL: http://pem26.myshowroom.se
Postat av: Madde

Gott med bullar jag inga dock.



Kikar runt på fler föräldrar som bloggar och använder bloglovin. Så kikar in här med och lämnar ett spår :-) .

2010-10-05 @ 16:06:55
URL: http://www.saramadeleine.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0