Dålig mamma?

ja ibland kan man verkligen få dom kännslorna även om man vet innerst inne att det inte är så.. Idag fick jag sån ångest, William kom först av alla till dagmamman och var den sista som hämtades där ifrån.. Hua så hemskt! men vad ska jag göra, jag måste jobba och jag kan tyvärr inte ha med honom till jobbet.. Han har det dock väldigt bra där och trivs kanon även om det kan vara lite ledsamt när jag lämnar honom men så är det för dom flesta.. Ska se hur det blir till nästa år om jag ska ta ner procenten till 80% el. 85% på jobbet så det inte blir så långa dagar för honom men vi får se som sagt det löser sig men det är så hemst när dom där skuldkännslorna drar över än men nu ikväll har vi ätit gott och bara lekt och myst hela kvällen, underbart!


ligga och ta det lugnt medans man läser en tidning efter en dag hos dagmamman?  notera benet som sekunden innan var lagd över det andra och såg sådär avspänt och vant ut, undra vem han härmar??

Kramiz på er!


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

du är ingen dålig mamma, det är inte alla som kan vara hemma 5-6 år med sina barn för att sedan bara jobba halvdagar. Det är en lyx som är få förunnat!

2010-10-12 @ 10:08:11
Postat av: Pem

S, så känner vi alla från å till, du e INTE ensam! Men er situation kräver att ni gör så, tyvärr. Du har ju en lång väg å åka till jobbet, ett byte av arbetsplats för å komma närmre hemmet gör att du kan lämna senare å kanske inte behöver vagn eller buss utan kan gå eller cykla......de skulle spara en den på såväl ekonomin som tiden.......så tänkte jag när jag valde arbetsplats!

2010-10-12 @ 14:31:51
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0