Kärlek





Ja vissst är det kärlek, med frågan är om den är ömsesidig haha knappast! Nu är Tusse inte ens säker i sitt träd, mindre kul om han får bestämma men William är mycket nöjd med sin upptäckt och jag får hjärtattack varje gång jag ser vad han hittar på för bus.. undra när klättring i gardinerna blir intressant?? Jag hoppas den inte kommer men man ska aldrig utesluta något haha

All min kärlek går till världens finaste son (om jag får bestämma) och den pratigaste katten i stan.. Dom gör min dag, får mig på glatt humör, ger mig ork och villkorslös kärlek, vad kan man mer önska? Det finns nog inte mycket, kanske fler då haha Men det blir dock lite svårt, ska man ha barn så måste man ha en pappa å ska man ha djur så ska man ha plats, tid å pengar.. Så det känns helt tillräckligt, jag älskar dom över allt annat!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0