Ensamt


Saknar min Älskling!

Ja nu sitter jag här själv efter att ha jobbat kvällen.. William sover hos sin pappa inatt och anländer tidigt imorron.. han är visst sjuk oxå så jag ska vabba för första gången imån, spänande.. Stackarn har hosta som inte ger sig och dagmamman ansåg att han beöver vila och det har hon nog helt rätt i.. Trotts att jag är kanon trött och borde sova så går man på något mysitiskt sätt inte å lägger sig, varför? Man sitter uppe bara för att, eller jag sitter uppe bara för att jag inte vill lägga mig själv.. Så töntigt för ju tidigare jag somnar desta snabbare kommer morgonen men ibalnd så är man inte så pedagogisk som man borde.. Det är väll bara att krypa ner ändå å ha tusse nära så blir det inte så ensamt,

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Att du inte vill gå å lägga dig, kan de inte oxå ha å göra med att du tycker de e så skönt å vara själv, inga måste runt dig utan att de e bara du! Själv kan jag bli sånn om inte mina töser e hemma, njuta av ensamheten även om jag e trött!

=O) Ällä nått?!

2010-11-03 @ 14:42:55
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0