Tack Lina å Tobbe

För en riktig kanon dag! Dagen började med att jag å William mötte upp Lina och åt frukostoch satte oss i solen å åt glass å pratade, länge och väl så underbart!


 
William tycker ankor e kul!!!!

Efter en mycket trevlig pratstund i solen så begav vi oss av mot min kusin Tobbe som fyllt 25, Grattis i efterskott! Väl där så blev jag bjuden på god mat å efter som solen var framme så gick vi på promenad till och i Slottskogen.. Så mysigt å idag var William vaken och kunde se alla djuren å det tyckte han verkligen om..


   
   

Imån ska det fina vädret fortsätta så vi ska träffa Jenny å Elin i slottsskogen igen, blir mycket trevligt.. Då ska jag ha mer passande kläder än svart på mig HAHA Natti natti gott folk!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

låter som om du haft en kanondag =) kul att han äntligen fick kolla på djuren :D



Hoppas ni får det kanon idag också kram kram

2010-05-19 @ 11:18:35
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0