Måndag måndag måndag



Ja det är dagen till ära, förra veckan sa dom sol men det har ändrats.. Nu är det moln som gäller men jag hoppas vi slipper regnet brar.. William sov till 8.20 idag, vaknade vid 4.00 å fick välling men det var länge sedan han sov så länge på dagen, Jippi! Familjen ska till slottsskogen idag och gå runt å kolla lite.. Ska bli kul bara inte regnet kommer.. Mitt knä har pajat men jag hoppas det löser sig så den här dagen blir nog fin fin! Nu ska jag packa lite, Vad ska ni göra idag?

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Vilket härligt kort! Hoppas ni får en toppendag trots knäet, jag håller tummarna =)

2010-05-17 @ 13:40:16
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Pem

Hej vännen, vad har du gjort med ditt knä da?!

Hoppas ni haft en mysi da i slottsskogen!

2010-05-17 @ 17:05:24
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0