Buzzador

Idag har man blivit Buzzador, det ska bli riktigt kul faktiskt.. Det innebär att man får hem produkter att testa å låter kompisar å vänner testa, reklam med mun till mun metoden.. Är det någon här som är intresserad av att testa på det så lämna bara mailadressen så ser jag till att skicka en inbjudan till er.. Det blir kul å se vilka kamanjer jag får..

I övrigt just nu så har man suttit uppe på tok för länge som vanligt men nu ska jag lägga mig.. Jag är helt kass när det gäller serier, jag kan inte låta bli att se allt på en gång.. Nu har vi fixat alla avsnit av serien True blood, å jag bara måste kolla så jobbigt.. Men den är så grymt bra så det blir nattens tipps, kolla in true bood!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Tjenamoss Buzzadorkompis! =O)

Håller alla tummarna att de kommer ett erbjudande snarast! Mitt första paket innehöll godis, Malaco Truly i olika påsar å smaker. Så himla goda.....men de e några år sedan de! haha, va tiden går!

Kram på daj å ha en go tisda!!!

2010-03-02 @ 08:01:04
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0