Världens bästa jobb

Det är att vara mamma, om man nu kan se det som jobb.. På ett sett är det de och det är helt underbat att vara där hela tiden, jobbigt ibland men fruktansvärt roligt.. Skulle inte byta bort det för något i världen.. Nu sitter vi ute på gäsmattan i skuggan av det nya strandtältet.. William tuggar i denna sekund gräs, nyttigt HAHA snart ska vi in å äta innan vi måste åka.. Ska å väga mig innan jag ska lämna William hos Jimmy, så trist att väga sig men det är för en god sak tror jag HAHA Sedan ska jag iväg till träningen å ta en riktig genomkörare, tror det både blir gymmet och lite simning, riktigt varava ner och ta hand om mig själv.. Nu ska jag rädda min son från att konventera till ko,

kramrakm


Lätta på hjärtat
Postat av: Mobile

Nice site, regards from the netherlands!

2011-11-24 @ 07:57:04
URL: http://mobile.blog-howto.com

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0