Natioaldagen!

Ja den ska firas men hur vet ja inte än, den som lever får se.. Jobbade igår och hade det mys, trivs riktigt bra där, synd att det är så långt att pendla men vem vet HAHA Solen har lyst hela morgonen och det har varit riktigt gott.. Dock börja molnen hopa sig tyvärr.. Tog med Tusse hit inatt efter jobbet och han verkar trivas som kon ute på sommarbete, så härligt.. Han höll på att göra Jimmy galen med sitt jamande så nu är han här över sommaren till min pappa´s glädje HAHA nä, nu ska jag fixa iordning mig lite så jag kan åka och hämta min son som myst med sin pappa ett helt dygn, toppen!!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Emelie

Green day var jäättebra! Hoppas de kommer igen så du får se dem, det var en kanonshow =)

2010-06-06 @ 20:20:31
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0