Ekonomi

Det är knepiga grejer det, det blir intressant nu inför famtiden hur det kommer att gå.. Ibland hade det inte varit fel att skrapa fram det där dröm beloppet och allt skulle varit löst HAHA men en så lätt ska det inte vara och tur e la det på något sätt.. Jag hade kunnat tänka mig en lite nätt summa som hade hjäpt mig ypperligt men det dagen den glädjen..  Mormor har lovat mig pengar när hon kammat hem storvinsten HAHA Igår var jag i schoppar tagen, inhandlat lite saker som kommer behövs nu när man inte delar.. När jag och Jimmy delat up våra saker så är det framför allt två storasaker som jag saknar, soffa och säng.. Soffa verkar som det löser sig, Lina och Eddie ska sälja sina, sedan säng har jag extra sängen ett tag till.. Beroende på hur mycket pengar som gå åt till festen så får det nog bli en säng för resten tror jag.. Jag har lägenhet på gång men inte fått någon garanti än men jag hoppas på inflyttning till augusti, fram tills dess så har vi semester här i skogen.. William växer så de knakar, jag ver att jag har varit dålig på bilder nu det sista men det kommer en hel drös av dom snart.. Har tagit så fina samt filmat lite, så den som väntar på något gott, ha det bäst i denna underbara väme!

kram kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0