solig onsdag


Mormor å William är ute och går

ja, idag ser solen ut som den ska stanna, hade ju varit toppen.. behöver lite sol på mig, HAHA Jag å William ska ut till torslanda idag och ha det gott, behöver lite vuxen sällskap tror jag.. Ikväll ska William hälsa på sin pappa och jag tänkte handla å ev. simma. Vi får se vad som händer, men det blir skönt.. till helgen ska Jimmy ha William å jag har inget inbokat, ska bli så skönt att ta dagen som den kommer å inte tänka på något eller planera det är lyx.. Jag kommer garnaterat saknar honom efter första natten HAHA ha en kanon lill lördag ideg,

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

jag tror du kommer få en väldigt trevlig vuxenhelg haha, ha det super

2010-07-07 @ 09:56:35
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0