massor att göra

och så mycket härlig sol! blir en toppen dag tror jag, Cascada dånar ur högtalarna, kläderna tills på lördag är strukna, William är nöjd med kex, så en bra början.. Ikväll kommer Ankie äntligen ner, Jippi! Ska bli så kul, imån ska vi ner till ullared och handla inför festen, vi får förhoppningsvis sola lite och bada i havet kanske å vem vet vad som händer mer men det blir toppen.. Nu ska jag hänga tvätt sedan ta mig en långpromenad så william får vila lite och jag får röra på mig hihi



vad ska ni göra denna soliga dag?

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Anna

Hehe man får tacka ;) Du har också ett fint namn te din pojke :) Ja revbena är inge skönt :( Men har lite knep som faktiskt hjälper så det är bra de :) Hoppas ni badar o har det toppen i värmen! :)

2010-07-01 @ 12:27:59
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ljuvliga bilder på en riktig liten sötnos ! Vår lille Viggo älskar oxå att bada =)

2010-07-05 @ 16:47:20
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0