Fredag fredag



Jag har lite film mys, William sover.. har jobbat två dagar och det har gått kanon bra, William har varit men familjen gustavsson och allt har gått toppen där med.. nästa vecka ska William vara hos Jimmy, från måndag till Lördag och jag ska jobba.. Blev uppbokad idag, det blir nog bra, måste göra något när man inte har sin prins hemma.. förhoppningsvis så får jag min lägenhet snart så jag kan flytta och pula med det den veckan..

Nu ska pappas blommar vattnas, sedan blir det sängen.. imån fyller mormor år så då kommer hon och då ska hon firas, Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Fröken M

problemet med en tröött bebis är i mitt fall även en trött mamma. Jag somnade som vanligt 30 min in i filmen i soffan... men va gör väl det ? de var ju mysigt så länge det varade =)

2010-07-17 @ 03:53:27
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0