Final

ja nu sitter man å glutttar på fotbollen trotts att man kanske inte är jätte intresserad men det är trotts allt final, Heja Holland! William har varit hos sin pappa hela helgen och haft det gott, jag har tagit hand om mig själv på bästa sätt men det blir bra tomt.. Nu sussar han gott i alla fall och snart ska jag nog med lägga mig.. Imån ska vi bara ha det gott han och jag, tisdag ska vi träffa Elin och amelia, torsdag å fredag jobba så nu blir det fullt upp fram över.. För hoppningsvis så blir det flytt till helgen med så på onsdag ska vi nog packa så allt e klart, bara att hämta..

Idag så har jag varit ute på en härlig promenad i skogen och suttit vid sjökanten och bara njutit.. Så härligt att bara sitta och inte göra något, inte stressa bara sitta å tänka i lugn å ro.. Vad gör/har ni gjort i värmen?

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Emelie

och vilken sjuuukt spännande final sen! vilka lägen!!! Heja Holland!! =)

2010-07-11 @ 22:37:00
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0