Candy

ja det betyder godis men det är oxå mormors hund som jag haft sedan i torsdags.. Jag saknar inte hund haha det har funkat bra ändå men det är för mycket med hund å barn när man e själv så ska iväg.. Var på tre kalas i helgen å det blev lite åkande och så inte så poppis och inte vad mina nerver orkar haha  I fredags fyllde Hampus 1år, Grattis! Igår fyllde lina 22år, grattis! Idag fyller Wincent 2år, Grattis! Många tårtor blir det så nu får det allt dröja, William fyller ju om en månad så fram tills dess verkar det lugnt.. Nu är vi hos mamma å pappa men imån åker vi tillbaka till stan för att bo där våra saker är, så skönt! trivs väldigt bra här med men nu känner jag mig lite trött på att bo i väska och det blir lite ensamt oxå.. Nu ska Älskade William sova,

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

De måste vara skönt å ha fått landa i sitt egna hem så livet kan börja ta sin form lite så smått.....

Kram på er båda två!!!

2010-07-28 @ 14:27:54
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0