Barn=Bäst



Nu ligger han här brevid mig i soffan och har somnat om, så mysigt.. kan sitta och titta på honom och bara känna mig så lycklig och lyckligt lottad! Att en sån liten varelse kan ge en så mycket kärlek, helt fantastiskt.. Det är så underbart att se ett liv utväcklas, bli en person med egen personlighet.. Ska bli intressant och se likheterna han kommer få från mig eller jimmy.. Till utseendet är han väldigt lik sin pappa, att vara morgon pigg och klättra på allt å vara envis var visst jag med så vi får se hur det utväcklar sig, blir kul att se.. Älskar honom över allt annat och han är värd det bästa!

Imån ska vi tilll Hisingen och packa alla mina saker, förhoppningsvis så blir det flytt till helgen.. Hade varit skönt att slippa bo i en väska samt få mina saker.. Tror det blir lättare för oss oxå att gå vidare och utväckla en bra miljö för William på två håll.. Ska nog en tripp till ikea med, dom ska visst ha sommar rea så det är värt att kolla upp.. Jimmy har bestämt sig för att bo kvar så vi behöver två uppsättningar till William.. Blir fin fint, ha det skönt nu i det lite svara vädret, ikväll kommer solen igen å ska visst hålla i sig hela veckan..

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0