Tvätt

Nu sitter jag här å samlar kraft, jag har det sena tvätt passet och tvätthögen är enorm.. Så det är ett måste men men det blir nog fin fint.. Vi får se om jag kan hålla mig vaken bara, William slog precis i huvudet så Jimmy tröstar honom och tar på honom pyamas för snart är det nattning för hans del.. Vi gör det vid 20.00, brukar gå fint, i värsta fall tar det en kvart innan han somnar ordentligt HAHA men det är inget så han e så underbar..


Sötnosen i åksäcken

Några bilder från Öppna förskolan i måndags:


William å Inez

William och Neo

Mycket mys är det, nu tvätten nu kommer jag!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Gud så söta bilder, man kan inte annat än le :)

2010-01-26 @ 21:37:19
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pem

Hejsan hoppsan.....hoppas du inte behöver tänka på vovvepromenader i detta väder. Här regnar de så de står härliga till!!!

Kram på daj!!!

2010-01-27 @ 14:21:11
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0