Sköna Söndag

Vi hade en jätt trevlig kväll igåår jag och Jimmy.. Men det kändes skönt att få hem William idag, man kan inte vara utan honom för länge HAHA han är för underbar.. Igår var vi ute och bowlade:

   
Jag e proffs på Bowling HAHA

Nä tyvärr så förlorade jag väldigt stort mot Älsklingen:

 

Idag har jag varit och hämtat William hos hans mormor och morfar som bjöd på fika, långpromenad på isen och middag, mycket trevligt!

Lina och mormor

Eddie och Lajka

Mormor och Morfar

Hela gänget ute på isen

Eddie

Är det ändå vinter så föredrar jag att det är kallt och att det ligger snö.. Det är så tråkigt med slasket som det brukar vara i vanliga fall.. Men snart får det gärna bli 30grader och sol HAHA

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: browneyedgirl

Hejsan =)

Härligt det ser ut.

Ska adda dig på blog lovin nu att jag inte missar en massa inlägg skrattar

Ta hand om dig!

2010-01-11 @ 07:47:01
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: Lina

ja det ar skönt ute på isen och att komma ut och röra på sig fastän det är kallt, jag har nästan suttit inne mer än jag varit ute de senaste veckorna, tråkigt! jag tar gärna en promenad i snön n¨ån gång i veckan om du vill? :D

2010-01-11 @ 10:47:33
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Ville säga godmorgon och önska en fin dag =)

2010-01-12 @ 09:43:07
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0