Sjuka

Ja nu ligger jag med, inge vidare, hatar att vara sjuk..  Jag är rent av dålig på att vara sjuk, har sovit dåligt två nätter i rad nu både jag å William å vaknat med huvudvärk.. William värkar inte ha feber å vara sjuk mer än att han har svårt att sova på natten.. Vaknade första gången kl 00:00 inatt, vi får hoppas det blir bättre.. William hoppar just nu i sin hoppgunga som hän Älskar, jag var tvungen att hitta på något för att han inte ska tänka på mat HAHA han var lite grinig, då är det brea med något dom älskar.. Mormor och Morfar ska köpa en gåstol, det blir toppen.. Vi skulle varit hos Malin och Niklas idag men det orkar jag inte så vi blir hemma, får åka dit någon annan dag.. Vi träffade dom igår och var ute i spåret och gick en sväng:



Idag:

 

kram på Er!


Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Vilken liten sötnos!



=D

2010-01-12 @ 15:39:33
Postat av: browneyedgirl

Ush för att vara sjuk. Hoppas ni kryar på er =)

Kram så länge

2010-01-13 @ 09:19:41
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0