Promenix med Tiina

Det är vad vi gjort idag, så skönt.. Vi tog oss en riktig lång sväng i det kalla med friska vädret.. Idag jobbade bara snickarna halvdag så när vi km hem vi 14, så var det lugnt.. Nu tvättar jag samt lagar lite mat.. Det blir Ungskokt lax, ris, sås och färsk broccoli.. Älskar färsk broccoli å sparris, så musmigt verkligen.. Rödbetor får man inte glömma heller, eller morötter, nä ju mer jag tänker på det så finns det mycket gott HAHA har börjat verkligen tänka på vad jag äter å försöker få det lite bättre.. Jag måste börja någon stanns, sjukhuset kommer hjälpa mig när jag slutat med medicinen som jag slutar med innom en månad hoppas jag.. Jag har inga stora mängder längre och det märks lite i alla fall, nu kan jag känna mig mätt när jag äter, det gjorde jag inte innan, där av att jag blivit så tjock..

Nä nu tvätt sedan mat, ha en kanon go kväll.. Imån är det "lördag" så många av er kanske är lediga, ha det gott!
kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Det där lät riktigt gott!

2010-01-05 @ 21:44:33
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0