Klyva sig?

Ja det vore fint, då skulle man hinna med det man skulle HAHA Har helt glömt av bloggen idag trotts att jag har fina bilder från öppna förskola.. Det får bli imån det, nu ska vi sova tänkte jag.. Imån har jag inget inbokat med sedan är det fullt upp i veckan.. På onsdag ska jag ha telefon möte med chefen, får se hur det blir.. Låter oroväckande med tanke på att jag vet vad som kommer diskuteras.. Den dåliga lagandand bland nattpersonalen, vi har nämligen mobbare ibland oss, ska bli intressant.. På torsdag kommer Williams mormor och ska sitta lite barnvakt medans vi lånar blien och åker å storhandlar.. Hon har köpt William en gåstol, ska bli kul å se vad han tycker om det.. Med tanke på att han älskar hoppgungan så tror jag det blir poppis.. Nä som sagt nu blir det nana kudde, imån blir en ny dag med snickarnde arbetare, morden i midsomer, ev. tvätt, promenad med karin å barnen el. öppna förskolan, vi får se vad vi känner för..

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Natti på daj å sov så gôtt!

2010-01-25 @ 22:43:33
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Ida

Lycka till med allt ni har planerat =) Gåstol brukar vara toppen!

2010-01-26 @ 09:57:47
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0