Fredag fredag fredag

ja, vad har man gjort denna dag.. Inte mycket känns det som men ändå tillräckligt.. Vi vaknade av detta eviga bankande och borrande.. Gick upp åt frukost å mös som vanligt trotts detta irriterande ljud.. man har nästan vant sig att ha ständigt oväsen.. Ringde till en som har hand om eländet och han sa att det e inflyttning 1april, jippi snart då  HAHA  NOT! En evighet kvar men vad gör man inte.. Vi som inte ville ha några under oss, så typiskt.. Känner mig så arg på allt just nu, det bara ryker ur öronen.. Satt å tänkte på jobbet man ska tillbaka till å jag kan inte hjälpa det man jag blir förbannad  HAHA allt detta tjaffs på dessa kvinno arbetsplatser man får Ångest.. men ad gör man inte för att få lön, jo man jobbar.. Ingen av cheferna har ringt mig sen jag gick på mamma ledighet, jag har själv åkt på första APT mötet men sedan inte ett ljud.. Hur ska jag veta när möterna är? Att visa intresse för sina anställda är en början för att försöka få dom att stanna.. Ja Ja nog om den skiten nu ska jag ladda batterierna så man e pigg ikväll så man slår Jimmy än en gång i alfapet, jag har blivit grym!!

Ha det bäst vänner!


Lyckligaste stunden i mitt liv!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Vi e ju ändå några som saknar dig.......men jag tycker synd om dig som måste kastas in i denna skiten igen.

Kram på daj mysan, jag hör av mig om en passande fika da!

2010-01-08 @ 22:25:38
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Hellu! :)

Ja, de kan jag verkligen tänka mig.

Hur är de idag? Kram

2010-01-08 @ 22:33:49
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Annika

Så söta ni är!

Kan tänka mig att det var en speciell upplevelse!

2010-01-09 @ 00:35:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Skönt att höra!

Ja, de var.. Trevligt :)

Har du badat balja någon gång?

Kram

2010-01-09 @ 02:01:30
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0