En gladfis


Världens gladaste William

Man kan inte annat än att le när man ser honom, våran lilla Älskling..

kram kram 


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Tack så hemskt mycket!

Du har så rätt så... man kan inte annat än le när man ser bilderna !

2010-01-07 @ 22:23:25
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pem

Hej vännen å gladfisen! :-)

Hoppas ni har de bra!

Jag har en fråga.....de diskuteras en hel del på jobbet å då oxå om dig S, om och när du eventuellt ska komma tillbaka. Så jag tänkte att då frågar jag eftersom de diskuteras ganska vilt ibland så kanske man kan komma med konkret fakta istället. Så Sofie, när kommer du tillbaka till oss i helvetet?! asg

Nytt schema på gång oxå tydligen......när vi ska komma igång med de vet jag inte men de är i planeringsfaggerna i allafall.

Annars så hoppas jag att du har den finfint!!!!!

2010-01-08 @ 15:14:11
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0