Besök

Ja det har varit besökens dag idag, ur kul! Nu senast så kom William´s farmor och farfar förbi på fika, jätte trevligt.. Willam var på sitt bärsta humör:

William och farmor

Ozzy och farfar

Ozzy och William, William Älskar Ozzy men jag vet inte om kärlekenär besvarad HAHA

Ozzy, Wiliam och jag

Nu ska jag piska Jimmy i alfapet

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Charlotte

Gud vilken underbar bild när William klappar ozzy på huvudet! Sååå fint. Kram

2010-01-30 @ 11:57:17
Postat av: Pem

Hoppas ni haft en kanongo helg.

Asså du visste inte att Anna var gravid ens. Dåligt av mig.....jag ska hålla dig bättre uppdaterad!!!

Hahahahahaha!!!

2010-01-31 @ 12:47:42
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0