Vinter, vart??

HÄR HÄR HÄR det bara snöar å snöar, jag börjar faktiskt tröttna.. Jag å William hann i alla fall fram å tillbaka till öppna förskolan innan det var försent.. Men nu ser det mörkt ut om man ska iväg kollektivt.. Jag skullt på APT möte med jobbet idag vilket hade varit väldigt trevligt å jag väntat på.. Men så blir det inte för jag kommer inte dit å inte hem i detta väder, så tråkigt! Sedan är jag ruskigt godis sugen HAHA men vi har inget hemma som tur e så det är bara att uthärda.. Jag å William sätter la på en film snart, Jag kollar film å William kollar mig HAHA  mammas ögon sten..

Det är även dags att betala räkningar idag, så trist å så utpumpande.. Trodde jag skulle få en bra månad men då dyker något oväntat upp i brevlådan, e inte det typiskt? Jag blir så trött så nu blir det en lång månad igen.. Har beställt biljetter upp till Ankie igen i början av Maj så det ska bli skoj..

Nu får vi se om Jimmy kommer hem idag med buss eller om han måste pölsa, stackarn..

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

fy för snö

2010-02-25 @ 18:12:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! vad händer för roligt i helgen?

tänkte att man kan få lite inspiration om vad man kan göra.



ps, jag har en tävling om leggings gå med!:)

http://lonatrogen.blogg.se

2010-02-25 @ 21:22:26
Postat av: Pem

Fick du komma in på timmar......vi behöver timmisar så de hade vart gôtt å kunna ringa dig på fredagar eller lördagar.

Kramisar te daj da!!!

2010-02-26 @ 04:46:58
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0