Snarkningar

Klockan är 19:23 å jag hö snarkningar från båda våra sovrum.. William har somnat för natten å jimmy... Ja han e la trött kan jag tänka.. Jag väntar på skidskyttet som jag vill se, tycker det är kul.. Os har varit väldigt roligt iår tycker jag, brukar inte följa det något vidare men nu har jag haft tiden HAHA an jag tänka.. Imån ska vi på 6:månaders kontroll med William, ska bli kul att se hur mycket han växt å vad läkaren tycker om utväcklingen.. Hoppas det blir lika fint väder som idag för då kan man gå ner.. Var ute en lång promenad idag, så skönt man fick verkligen kisa mot solen, då e det riktigt bra!  


Taget en dag i december, idag var det lika fint men en aning mer snö HAHA

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Jessicah

Har kollat igenom det jag missat på senaste tiden i din blogg nu och jag har bara en fråga, vart tusan tar tiden vägen? Guuud så stor han blivit!!! :-D Hoppas att allt är bra med er. Kram från mig och Iver & co

2010-02-23 @ 20:38:51
URL: http://www.vildarna.webs.com
Postat av: browneyedgirl

Ja när jag stod i lä igår så var det riktigt härligt =) Hoppas du får en skön dag!

2010-02-24 @ 07:55:55
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: Pem

Hej S!

Mötet igår på jobbet gick ok, de blev ganska så långt faktiskt. Hoppas du kan vara med nångång, jag tror att alla skulle behöva vara med.

Men vi ses ju imon på apt-mötet i allafall. Kram på daj så länge da!!!

2010-02-24 @ 08:16:45
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0