Ozzy åker till skogen



Ja idag åker Ozzy igen, tråkigt på ett sätt skönt på ett annat.. Nu när jag har honom så lite så känns det som jag börjar bli alergisk.. Ska bli så skönt å damsuga ikväll å inte vakna med rinnande ögon å näsa imån HAHA Vi ska träffas vid centralen å lämna av honom å sedan åker jag å William vidare ut till kortedala å Lina.. Hoppas spårvagnen går som den ska idag.. det är alltid något som hnder när jag ska åka spårvagn å lämna eller hämta Ozzy så jag tänkte vi skulle vara ute i god tid.. Men det vet man aldrig hur det blir med det, klockan 11 ska vi möta Minni med ägare på utsidan så efter det blir det väll en promenad å sedan direkt ner mot stan.. Ska köpas kamera med mick så jag kan använda skype å prata med folk med, det blir nice..

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0