Faster!!

Japp jag ska bli faster, så kul! Det är räknat till i slutet av augusit, nästan precis ett år efter William.. Så nu sitter man å klurar på vad som kan ärvas.. Efter som vi inte ska ha fler barn så kan man ge bort utan att behöva tänka på att få tillbaka.. Själv har jag fått låna jätte mycket från goa Elin men jag har ändå en hel del som dom kan få, speciellt pojkkläder men även lite flickkläder såg jag HAHA Grattis till brorsan och hans sambo Lina!



Blivande mamman Lina matar William

Appro på mat så gör jag egna purrer till William och han Älskar det, så kul.. Då känns det som man gör en bra sak.. Här kommer lite fler bilder från gårdagen då jag å Malin hälsade på Lina i deras nyinflyttade lägenhet (där av alla kartonger) Jag ska dit å ta mer rättvisa bilder nästa gån HAHA


Hampus och William

Varken Hampus eller Ozzy ser speciellt nöjd ut med situationen HAHA

William Älskar verkligen djur, här är det Lajka som blir "utsatt" 


Hampus jag gillar dig, gillar du mig?

Kan du inte hålla tyst!? HAHA



Älskade Ozzy Älskar snö!

Nu ska vi ut en sista vända med Minni och hennes ägare, det snöar fortfarande så dom är la glada.. Hundarna alltså, själv känner jag mig måttligt road HAHA jag gillar snö men nu räcker det, det behövs inte mer.. Man längar till sol och värme, det hade inte varit fel..


   
Ozzy och Minni på kvälls promenaden

Ja då är det bara att klä på sig och ut i snön.. Imån ska jag å William träffa en arbetskamrat på Ikea för att prata , fika å kolla runt lite.. Ska bli mysigt, hoppas det inte snöar för mycket bara för det var på tok för länge sedan vi sågs.. Ska bli gött å kolla läget på jobbet med, man ska trotts allt snart börja.. 

Natti natti
kramkram

 


Lätta på hjärtat
Postat av: FLOOSAN

tack!

Vilka godingar du har då =)

2010-02-03 @ 22:07:58
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

underbara bilder!!! jag är moster och älskar det :)

2010-02-04 @ 01:13:22
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: sannof

Mysiga bilder och tänk att hundar gillar då detta busväder.. hahah ha en fin fin dag..=)

Postat av: Annika

Grattis!

Gud så roligt!

2010-02-04 @ 11:01:21
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Palestine

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-11 @ 13:57:58
URL: http://palestine.blogimagine.com

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0