En liten sammanfattning




Ja, det får man la säga, det var länge sedan jag skrev så lite men när Ozzy är hemma är det så mycket att tenka på å hinna med.. Så mysigt men det räcker med en vecka i taget, jag beundrar familjer med många barn å djur, dom måste vara så fantastiskt stresståliga å fantastiska.. Jag håller mig till en bäbis, en katt, en sambo och en hund på lite mindre än halvtid HAHA i Lördags var Jimmy´s syster son här med sina två barn plus ett för helgen bonus barn och hälsade på, Mycket trevligt!



William ca5mån och Tindra ca8mån


Nova och William har puss-kalas

Senare på kvällen så kom Jenny å Jens vilket var världigt trevligt.. Vi åt god mat, drack gott och spelade spel.. Jenny å Jens vann tyvärr i TP men jag vann i alfapet, Heja Mig! På söndagen så var det lugna gatan, jag å William var å kollade läget hos boro med sambo som flyttade till kortedala.. Man måste kolla in läget och det fick klart godkännt, det var en jätte fin lägenhet så där kommer dom nog bo fin fint!

Idag var vi ute på promenad med Karin och hennes två barn.. Sedan fikade vi hos dom:

Så söta! William ca. 5mån och Inez ca. 8mån


Här är även Neo med på ett hörn

Jag känner mig nöjd å glad så nu ska jag krypa ner jämte min snarkande Älskling och sova gott tänkte jag.. Imån tänkte jag åka till kortedala och kolla läget om det inte snöar 2dm som dom varnat för för då kommer jag nog knappt ut.. Men man måste ju ändå ut med Ozzy så vi får la se hur det blir, nu sängen!

Kramkram




Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

En kanontrevlig helg med andra ord.....haha!!!

Hoppas allt e bra med er å att vi fortfarande kör på IKEA på torsda..........!!!

Får jag ställa en egen diagnos så tror jag inte att de e kräksjuka på jobbet...... Men jag fick mig en x-tra natt å de var ju hur länge sedan som helst som jag fick de!!! Tjoohooooooo.........

2010-02-02 @ 07:40:45
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Ida

Vilka härliga dagar. Jätte mysiga bilder =)

2010-02-02 @ 09:40:46
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: mammut

sv:ja, det är så härligt när hon vill hjälpa till!! :) söta/fina bilder!! den med pussen var super söt med! hihi! ha en finfin dag! kramar

2010-02-03 @ 03:19:19
URL: http://mammut.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0