Dagen efter semeldagen


Så här mumsiga såg våra ut igår

Hunden Singne var oxå med å delade filt med William:



William Älskar djur å det tycker jag e toppen!  Idag kommer Tiina och Lina på lunch, det ska bli jätte kul.. Vi ska kolla igenom barnkläder så Lina får se vad hon kan få.. Jag ska även kolla på reprisen av när Ferry vann för det missade jag, la mig tidigt för en gångs skull, typiskt att det skulle vara just iger men det e tur man får en chans till..
Vi har varit å hämtat Ozzy idag med, sena som vanligt.. Tur att Christoffer står ut med oss å att han oxå är tidsoptemist.. Idag var det i å för sig så att jag tänkte helt fel.. Trodde jag kunde gå upp 7.00 när jag ska vara där 8.00 å har barn HAHA nä det går ju inte, jag skulle ta spårvagnen då.. Typiskt med det löste sig å nu är han här, toppen!

Kramkram



Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Va fina dom är tillsammans :D!



Ta hand om Er!

2010-02-17 @ 12:35:26
Postat av: Annika

Så söta de är tillsammans på filten :)

2010-02-17 @ 15:49:16
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vilka underbara tulpaner! Härliga semlor, själv fick jag ingen:-(

2010-02-17 @ 16:36:03

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0