Inget Kungsbacka

Nä, så blev det inte, inte blir det julfest heller, känner mig inte alls på topp.. Så vll vila det sista nu innan jag ska jobba hela helgen.. När william har varit sjuk så har det int blivit någon vila, så det ska jag ta igen ikväll och jag börjar med ett långt varmt bad.. nu har william hämtats så nu blir det lite lugnt, börjar 12 imån så det blir även lite sovmorgon å det tackar vi för.. känner mig som en stor Party poopersom inte kommer på julfesten men jag orkar verkligen inte och känner inte alls för det å fixa ordning sig å trippa iväg på dessa hala gator å min hals gör inte kännslan av party humör större så än ett år utan julbord, ruskigt trist men iår får jag skylla mig själv.. 

kramkram  


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0