Hemma sjuka men helgen var mycket bra

Jag å Jenny åkte ner till halmstad för att fira Ann-Sophie i lördags.. Hon hade ingen aning om vad vi skulle göra och vi skulle bestämma, hon skulle inte behöva tänka alls.. När vi kom ner så fick hon ett kort där det stod att vi skulle ut å shoppa å det älskar hon men att det var en klänning var inte lika roligt haha men hon hittade en fin fin klänning, sedan så var det hem och fixa iordning oss inför kvällen.. Satte en ögonbildel på henne och rövade bort henne ner till hennes föräldrar, vänner, släckt.. Dom hade hyrt en lokal där viu hade en mycket trevlig kväll men god mat, trevligt sällskap och självklart mycket sång..


Påväg ut på klänningjakt

Många affärer blev det

Ansiktsmask ska vara bra

man blir så snygg hahahaha

Så fin så!!

Jag i min klänning

Lyckligt ovetande med färddryck

En grym chaffis

Två glada medpassagerare

Hon tas emot med skönsång


Jenny å jens

Linnan med sånghäftet i högsta hugg

Ann-Sophie skålar med sin mormor

Paket e kul


Det är dans med



gravida kvinnor håller sig borta från spriten...


Som sagt så var det en kanon helg, dagen efter vaknade jag dock inte bakis utan sjuk så nu ligger jag hemma i influensan och William har kraftig dubbelsidig öroninflammation, ögoninflammation och början på lunginflammation.. Dock e William oförskämt pigg, så här e full fart och jag helt slut.. Vi får väll se vad om jag måste ut en sväng imån så William får rastas lite..

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

fyy faaan vad skoj!

2010-12-13 @ 19:53:41
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0