Blivit med tvättmaskin


Världens coolaste tomte

jag e så nöjd, hoppas jag blir lika nöjd när den är inkopplad och kan köra haha Pappa är en ängel och hjälpte mig idag.. Nu väntar jag som sagt bara på farfar.. imån kommer Hampus hit på morgonen så jag får vara lite barnvakt, hans föräldrar ska till BVC och skriva in sig för barn nummer 2 , så roligt med bäbis till sommaren igen! Nu blir det en film sedan sängen, William har somnat som en klubbad saäl och det är så skönt att få hem honom igen..

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

barnvakt? åh så roligt! men, varför följer han inte med? guuuud så skönt med tvättmaskin :D

2010-12-28 @ 20:42:59
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0